وای دقیقا انگار ده سال شده تو هفتم کش میاد
اره واقعاااااااااااا
وای نگو من هنوز امروز وارد هفت شدم 😥
برا من که دو روز دیگه تمومه خداروشکر
کلا همیشه فروردین دیر میگذره
واسه من که هفت داره زود ميگذره
باز ماه هفت یچیزی فکر ماه هشتم باشی اونم تو فروردین که همینجوریشم ۱ سال طول میکشه
والا ۵و ۶فک میکردم دیر میگذره ۷رو همشونو سیاه کرده
واسه من ماه هشت نمیگذره🤧
من ک تو نه گیر کردم رفتم تو۴۰ خبری از درد نیس
ببین از ماه هفت بدترش هشته بعد وقتی میری نه ماه پشت هفت و هشت نماز میخونی از بس سیریشه من یکساله تو ۳۵ هفته گیرم😂
از این ماه روزها و هفته ها کش میان چون منتظریم ببینیمش و اینجوری که ماه هفته تموم نمیشه
ماه هفت تموم میشه ولی ماه نه هرگز😑😂
من یکساله تو ماه نهم گیر کردم،از شانس بدم تو فروردینم افتاده
مگه میگذره لامصب🤦🏻♀️🥲
چ عجلهای داری ، تموم میشه 🌝
)(بنده دارم ساعت شماری میکنم)
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.