این پیامم جواب میدین کسی میدونه ؟
بارداری
فرزند پروری
شیرخشک

۴ پاسخ

منم تو هفته شما از شدت نفخ مردممم و زنده شدم تنها چیزی مه روم اثر میذاشت ادامس خوردن بود و چایی نبات
نباتم چون گرمه و قند داره کم میریختم تو چایی

نفخه عزیزم همه همین مشکل و داریم نگران نباش.

شاید نفخ داشته باشی این مدلی هستی

این

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 💚هدیه خدا 💚 مامان 💚هدیه خدا 💚 هفته پنجم بارداری
مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری