۹ پاسخ

من37هفته و4روزبرام نوبت زده،گفت اونموقع کامله

معمولا هم توی ۳۷ هفته و چند روز انجام میدن

اره عزیزم دیگه میشه ۳۹ هفته

من ۳۸هفته و یک روز زایمان کردم و بچه کامل بود

اره خوبه من‌۳۷هفته و۵روز زایمان کردم کامل بود

منم پس. فردا عملمه میشم ۳۸هفته و ۱ روز

اره من ۳۸و۲ زایمان کردم

من ۳۷ هفته ۵ روز بودم زایمان کردم نترس بچه کامله

من ۳۷ هفته زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان دختری مامان دختری ۱۰ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۰ ماهگی
مامان دختر و پسر مامان دختر و پسر ۷ ماهگی