۱۰ پاسخ

بخیه هاتو خوب زده؟؟

نوازش کن نک سینه هاتو تا قلقلک بیفته بهش ببین تاثیر نداره؟؟

همسرت چندتا مک محکم بزنه کامل اوکی میشه

مامان پاستیل زایمان کردی گلم؟مبارک باشه انشالله
ببین عزیزم فقط اینو بگم که اصلا نا امید نشو ادامه بده مطمئن باش میگیره بلخره

پستونک بزار دهنش بعد سریع دربیار سینه رو بچپون دهنش ببین میگیره
نوک سینتو محکم بکش با نوک انگشتات بگیرش محکم بکشش جلو تا نوکش کشیده بشه بزار دهنش

نه عزیزم سینه هاتو زخم میکنیا
ببین هنوز اونقدری جون نداره که بمکه تلاشتو بکن منم اصلا نداشتم بزور میکشیدم سرسینمو میکردم تو دهنش یکم بگذره درست میشه من انقد درد میگرفت پوستشو میگرفتم میکشیدم ولی خب چاره ای نبود خداروشکر از خیلی خوب شده راحت میگیره

ماساژ بده نوک سینتو همینکه ک یکم اوکی شد بزار دهنش

عزیز مثل سینه ی من هستش ،با دوتا دستات سینه ت رو تو دهن بچه کن و بگیر خودش میک میزنه اولش سخته بعد بچه خودش کارش رو بلده

روغن حیوانی چرب کن روشون مال منم پهن بودن

ن باهاش کلنجار برو مطگیره میک بزنه درست میشه

سوال های مرتبط