کراتین ک عالیه من کردم
منم همیشه موهای مشکی رو ترجیح دادم و هیچوقت نمیخواستم موهامو رنگ کنم اما یهو دلم تغییر خواست که فیس فریم کردم و راضی ام . خلاصه یه تغییره دیگه . کراتینم دوس دارم انجام بدم ولی چون موهام بلنده تا پایین باسنمه هزینه رو گفت ۱۰تومن زورم میاد. اگه کراتین کنم خیلی مرتب و خوب میشه
من این رنگی کردم موهامم نسوخت سرم مو میزنم بعد حموم بسیار نرم و درخشانه
فیس فریم قشنگه موهای خودت چه رنگه
برا عید اسکاتلندی زدم ولی بعدچندبار شستشو رنگساژ کلا رفت سه نیم ازم گرفت پشیمونم
من کراتین کردم
قبلشم خواستم رنگ بذارم گفتن که رنگ بعد از کراتین تغییر میکنه و این حرفا دیگه رنگ نکردم
دلخوشی دکلره کردن مو و بلند شدن برای دوهفته اوله
هفته بعد که دیدی موات سوخته و داغونه پشیمون میشی
اگه دلت تغییر میخواد بالیاژ کن با درصد ۷۰ و ۳۰
که بیشترش موای خودت باشه سوختگیش معلوم نباشه
من فیس فریمم همین رنگا خیلی خوشگله ولی زرتی رنگش میره باید هی برم رنگساژ بزنم
این مو هم پایه ۹ حداقل لازمه اگه موهات جون داره حتما بزن
منم دلم کراتین میخواد ،هرچی بزاری بعدش زرد میشه دیگه هی باید شامپو بزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.