۷ پاسخ

والا من تو شکمم هم خیلی سکسه میکرد الانم سکسه میکنه و آره اگه آروغشو خوب نگیرم هم سکسه میگیره

آروغش رو خوب نگیری سکسکه میکنه من امتحان کردم

ن عزیزم دلیلش فشاری هستش ک ب دیافراگم میاد معمولا هم وقتی شیر زیاد بخورن اینجور میشه

منم هر موقع خوب اروغشو نگیرم شروع می‌کنه ب سکسکه

من شنیدم سکسکه که میکنه معدش جا باز میکنه که بیشتر شیر بخوره

بچه وقتی سکسکه میکنه یعنی داره چاق میشه

نه ربطی نداره

سوال های مرتبط

مامان آیلار❤️🌜 مامان آیلار❤️🌜 ۸ ماهگی
مامان حامی💙🧸 مامان حامی💙🧸 ۱۲ ماهگی
مامان مَهوا مامان مَهوا ۷ ماهگی
مامان بــرکـه مامان بــرکـه ۳ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو روزهای ابتدایی تولد