۹ پاسخ

اول قطره سدیم کلراید بریز کمی صبر کن بعد پوار کن

هر ۶ ساعت یکی دو قطره سدیم کلراید بریز و با پوار خالی کن بینیشو

ساکشن

پوار بینی

اسپری سدیم کلراید هر بینی دو قطره بریز بعد پوآر کن

بافین گیر

شیر خودتو بچکون تو بینیش عطسه می‌کنه خالی میشه

با فین گیر بگیر

ببری دکتر اسپری میده

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان قلب ۱۰ ماهگی