بد نیست؟ اینکه معرکس
همه میگن کیک هام خوب میشه ولی کار کراتین مو انجام میدم، خودم عاشق هردوتاشم هم کیک پزی هم کراتین😄 🤩
😍😍🥹🥹
من خیاطی میکنم برای جاری و مادرشوهر وخواهر شوهر خیلی بهم سفارش میدن🤣🤣🤣🤣همشون کلی هزینه میکنن که یه چیز خاص براشون بگیرن
در حد همین و پنکک و کیک وچیزای راحت😅
تاپیک قبلی گذاشتی پاک کردی خنده دار بود 😂
خوشبحالتون چقدر هنرمندید. من تنها چیزی که بلدم اینکه نویسنده هستم و مینویسم
معرکستتت😍😍😍
این یکیش
بسی لذت بردم😍
بد نیست؟ عالیهههههههههه🥰
خونتون کجاس؟
چه قشنگه عزیزم .آدمای هنرمند واقعا خوبن❤
منمگاهی آبرنگ کار میکنم البته نه حرفه ای
🤦🏻♀️🤣هیچی تا یادم بوده سرکار بودم و درس خواندم
بعدشم بچه داری
عکس ندارم اما طراحی دکراسیون خوندم و طراحیت عالیه عزیزم
بعضی ازسفارشات من بود اینا🥹
نقاشیت عالیه 🤩
کلاس رفتی؟
خیلی خوب کشیدی
هنرنمایی منم بیشتر توی هنر نقاشی و طراحیه😅 سیاه قلم و طراحی لباس
اینا عالیهههههههه بابا هنرمند خوشبحالتون چقدر خوبه آدم هنر داشته باشه
اینم یه سبک دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.