۲۲ پاسخ

بد نیست؟ اینکه معرکس

همه میگن کیک هام خوب میشه ولی کار کراتین مو انجام میدم، خودم عاشق هردوتاشم هم کیک پزی هم کراتین😄 🤩

تصویر

😍😍🥹🥹

تصویر

من خیاطی میکنم برای جاری و مادرشوهر وخواهر شوهر خیلی بهم سفارش میدن🤣🤣🤣🤣همشون کلی هزینه میکنن که یه چیز خاص براشون بگیرن

تصویر

در حد همین و پنکک و کیک وچیزای راحت😅

تصویر

تاپیک قبلی گذاشتی پاک کردی خنده دار بود 😂

خوشبحالتون چقدر هنرمندید. من تنها چیزی که بلدم اینکه نویسنده هستم و مینویسم

معرکستتت😍😍😍

این یکیش

تصویر

بسی لذت بردم😍

بد نیست؟ عالیهههههههههه🥰

خونتون کجاس؟

چه قشنگه عزیزم .آدمای هنرمند واقعا خوبن❤

منم‌گاهی آبرنگ کار میکنم البته نه حرفه ای

تصویر

🤦🏻‍♀️🤣هیچی تا یادم بوده سرکار بودم و درس خواندم
بعدشم بچه داری

عکس ندارم اما طراحی دکراسیون خوندم و طراحیت عالیه عزیزم

بعضی ازسفارشات من بود اینا🥹

تصویر

نقاشیت عالیه 🤩

کلاس رفتی؟
خیلی خوب کشیدی

هنرنمایی منم بیشتر توی هنر نقاشی و طراحیه😅 سیاه قلم و طراحی لباس

اینا عالیهههههههه بابا هنرمند خوشبحالتون چقدر خوبه آدم هنر داشته باشه

اینم یه سبک دیگه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان شکوفه آلبالو مامان شکوفه آلبالو ۱ سالگی