من ۵ روزه عمل کردم هنوز گچشو برنداشتم ،درد نداره فقط کلافگی داره به من از فردای عمل گفت همه چی بخور
کی ازتون مراقبت کرد؟
سخت بو با دوتا بچه کوچیک؟
قرص وروژست میخوردم قطع کردم هورمونیه..
دارو هاش چیا هستن!! نمیخوام ورم داشته باشم
ممنون عزیزم .20باره کنسل میشه.دوباره کنسل شد..نمیدونم بیفته کی..ولی کارای قبل عمل(ازمایشو سی تی و...)انجام دادم ..هر وقت بگن این بار فرار کنم برم عمل😁
تا یک ماه نباید سرت خیلی پایین باشه یکی دوهفته تقریبا نیمه نشسته بخاب که کج نشه بینیت هی باید شست وشو بدی بینی تو
خودت اناناس اب اناناس اب کرفس هویج خوبه برای اینکه کبودیات زود از بین بره
یه عینک یخی از داروخانه بخر بزار فریزر تا یخ بزنه ببر باخودت بعد عملت حتما استفاده بکن از اون کمپرس یخ من اینجوری کردم زیاد کبود نشدم و چشمام لکه خون نیوفتاد بلافاصله بزار کمپرس سرد تو
من دکترم حدود یک ماه یچیزی آتل مانند داخل بینیم گذاشت موند که دماغ کج نشه تحملش سخته ولی برای خودت خوبه استخوان بندیش حفظ میشه
درکل نمیدونم چه مدل میخای اما حداقل نیمه فانتزی بخوای از دکترت بهتره اصلا نگو طبیعی حداقل یجوری باشه که به دردایی که داری بیارزه من بینیم خوب بود فقط قوز بینی داشتم اونم اصلا تابلو نبود خودم اذیت میشدم که ب دکترم گفتم طبیعی میخام
اما الان پشیمونم میگفتم کاش حداقل فانتزی میشد
سرتون رو بعد از عمل خم نكنيد تا چند ماه رعايت كنيد كه ورم نياد به سمت نوك بيني. چسب زدن رو خوب انجام بده كه فرم بگيره. مواظب باش ضربه نخوره غذاي شور نخور ورم ميكنه
پیشاپیش مبارک من دوماه قبل عمل کردم با دوتا بچه کوچیک مراقبتهای قبلش ک دکتر بهت میگه قرص نباید بخوری ده روزقبلش و سرمانخورده باشی تبخال هم که نباید داشته باشی بعدش داروهای دکتر مرتب مصرف کن سروقت و ب پهلو نباید بخوابی غذا نرم و میکس شده بخور غذای کم نمک و ادویه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.