عصرونه امروز فرنی
شما چی دارید؟

تصویر
۶ پاسخ

مگه باید عصرونه ام داشته باشیم😁😅

سیب زمینی سرخ کرده درس کردم خورد

موز اگ بخوره نخوره ژله نخوره سیب زمینی ابپز نخوره ماست🤣

والا خوابه هنوز ناهار هم نخورده احتمالا همون ناهارش بدم

حالا که خوابه تا بیدار شه حالا یه فکری میکنم

پسر من سرقابلمه ماکارانی بود با باباش

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۱ سالگی