۱۳ پاسخ

هیچ وقت نتونستم با همچین چیزی ارتباط برقرار کنم حتی اگر جینگولش کنن

خوش بگذره عزیزم نوش جان
من هیچ وقت نتونستم کنار خانوادم بکشم
فقط پیش شوهرم
پیش مامانم بابام داداشم اینا اصلا روم نمیشه میدونمم اگه بکشم ناراحت میشن😁

قلیون برازجووووونی😍

زیاد اهلش نیستم اما میوه ای بهتره به نظرم

جای مارو خالی کن

صفا باشه برات

یاد قلیون ناصر شاه تو فیلم جیران افتادم 🤣🤣🤣

اووف چه قلیونی😍

اهل کجایی ک اینجور قلیونا داری

منوشوهری هم الان چاقش کردیم

چ خوشگله قلیونت

طبیعته اخه خونه نیس
صفا باشه

به به 🥹🌸🌸🌸🌸

سوال های مرتبط

مامان ئالان مامان ئالان ۴ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۴ سالگی