۱۱ پاسخ

یک مشت زغال اخته دورهم جمع شدیم

مال من هنوز همونه

نه واسه من نشده

اره بخاطر هورموناس ان شاءالله درست میشه بعد زایمان

وای نه مال من شدید ترم شده شده زغال🤣🤣

بله منم شده میگن درست میشه

من زیر بغلم داشت تیره میشده یجا خوندم نوشته بود اسکراب نزنید وکس و مومم نزنیند چون پوست حساس تر میشه
سعی کنین شیو نکنین و اگه میکنیم ژیلت نو و تیز

اره عزیزم
من بین سینه هام،زیر بغلم،دور گردنم کلا سیاه و لک شده

توکل بر خدا بعدش درست بشن🤣🤣💔منم سیاه شده

اره گلم طبیعیه

واسه منم همینطوره انشالله که بعد از زایمان خوب بشه🤲🏻😩

سوال های مرتبط