ویار این روزای من

تصویر
۹ پاسخ

کمخونی شدید میگیری یخ بخوری همش

من سر دخترم خیلی یخ میخوردم

وای نمیدونید چقد خوشمزس من قبل بارداری میخوردم شدید بخاطر کم خونیم یعنی بجا غذا یخ میخوردم ولی از وقتی باردار شدم شوهرم نذاشت بخورم دیگه کم کم یادم رفت برام عادی شد

به من همش میگم دلم یخ میخاد هیچکی جدی نمیگیره 😑😂

منم فقط آب یخ میخورم .تگری

میگن یخ و اب یخ واسه بچه ضرر داره

اخه یخ😂😂مادرشوهرم میگفت خندم میگرفت

یخخخ😩

پیکا داریا از کم خونی شدیده معمولا

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجو ممد مامان مامان جوجو ممد ۱۲ ماهگی
مامان آقا آراد مامان آقا آراد ۶ ماهگی
مامان حلما خانوم مامان حلما خانوم ۲ ماهگی
مامان کرشمه❤کارن مامان کرشمه❤کارن ۱۲ ماهگی
مامان آیلا 🍓🤍 مامان آیلا 🍓🤍 ۱ ماهگی