کمخونی شدید میگیری یخ بخوری همش
من سر دخترم خیلی یخ میخوردم
وای نمیدونید چقد خوشمزس من قبل بارداری میخوردم شدید بخاطر کم خونیم یعنی بجا غذا یخ میخوردم ولی از وقتی باردار شدم شوهرم نذاشت بخورم دیگه کم کم یادم رفت برام عادی شد
به من همش میگم دلم یخ میخاد هیچکی جدی نمیگیره 😑😂
منم فقط آب یخ میخورم .تگری
میگن یخ و اب یخ واسه بچه ضرر داره
اخه یخ😂😂مادرشوهرم میگفت خندم میگرفت
یخخخ😩
پیکا داریا از کم خونی شدیده معمولا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.