نه عزیزم قنداق سوییسی وقتی نوزاد دنیا میاد میخان بغل بگیرن تو قنداق بغل میگیرن بچه هی از این دست به اون دست بدن درد نمیشه کریر برای همچین چیزی سنگین
کریر برای تو ماشین یا بیرون بردن خیلی کاربرد داره مثلا دکتر بردن و این چیزا خیلی خوبه
برای خونه قنداق سوئیسی کاربرد داره مثلا میخای بچتو بغل بگیری یا رو دست میخای با کریر برش داری؟ یا مهمون میاد دیدن بچه
کلا تو خونه برداشتن بچه با قنداق خیلی راحتتره برای خود بچه هم بهتره
بدون قنداق ممکنه کسی بغل کنه زیر سر بچه رو خوب نگیره ،
کریر هم کارایی های خودشو داره
کریر بهتره تا دو سالگیش قابل استفادس قنداق سوییسی برای تابستون خوبه فقط و اینکه وقتی کسی میخواد بچه رو بغل کنه اما بیشتر از سه ماه استفاده نمیشه، کریر خوبه مهمونی میری بچه رو میزاری داخلش خوابیدنی یا بازی کردنی، بچه زیر دست و پا نمیمونه
کریر به درد نمی خوره چون خیلی سنگینه نمی تونی بلند کنی
کریر هم برای بیرون و تفریح خوبه که راحت میتونه بخوابه
نه قنداق سوییسی برای بغل گرفتن راحت نوزاد هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.