خانما کریر خوبه؟ یا نه من میترسم اولاش بغل کنم ببرم بیرون

۱۳ پاسخ

من که نمی‌گیرم اصن ب درد نمیخوره هر کسم اطرافم خریده استفاده نکرده
انقد سنگینه که نمیشه برداشت بعدم تو خونه بچه اذیت میشه بزاری داخل اون بعضیا می‌زارن ولی ما خونمون خلوته راحت نهایت خوابید می‌زارم تو تختش یا رو مبل تا یکم بزرگ بشه

كرير نگير بجاش كريكات بگير هم كاربرديه هم بچه اذيت نميشه هم تا ١ سال استفاده ميشه

حالا کریر واجب نیست چون خودش خیلی سنگینه اما یه قنداق فرنگی خوب یه چیزی داشته باشین که نوزاد کوچولو رو همینجوری روی دست جابه جا نکنید. طفلکی توی دست همه بدنش درد نی گیره🥹 داخل یه پتوی سبک و نازک پیچیده بشه هم خوبه

بستگی به دورانی که بچه به دنیا میاد .. اگه بچه میوفته تو پاییز و زمستون نگیر . چون میگن تا بخوای لباس گرم و پتو متو بپیچی دور بچه کلا دستوپا گیر میشه جا نمیشه تو کریر برای همین نگیری بهتره

برای توو ماشین خیلی خوبه . من خودم خیلی استفاده کردم

برای اوایل خیلی بکار میاد بعدش ن

سنگینه بیرون نمیشه استفاده کرد مگر اینکه ثابت تو ماشین بذاری

سنگینههه

برای من اوایل استفاده داشت‌ . داخل ماشین یا بیرون با همون میبردیمش. میخوابید با همون میبردیمش خونه اقوام

من تو ماشین میزاشتم
مهمونی ک می‌بردم میزاشتمش
غذا ک میخواستم بهش بدم یا شیر ک میخواستم بدمش
همه اینا تو کریر بود

اولاش کلا یه بار از بیمارستان میاد خونه یه بارم سه تت پنج روز میره بهداشت تمپول بزنه
به نظرم به درد کسایی که میخوره که تو شلوغی هستند و رفت و امدشون زیاده بچه را بذارن تو کریر تو خونه که نخوان هی چشمشون بهش باشه مراقبش باشن وگرنه خیلی کاربردی نیست

اگه زیاد میری بیرون اوایل بگیر چون برا من که خیلی کم میرفتم استفاده نداشت

اگه خودت میخوای بلند کنی نه اصلا بدرد نمیخوره
ادم از کت و کول میوفته نمیشه بلند کرد

سوال های مرتبط

مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی
مامان پناه🎀 مامان پناه🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری