چـتور بفهمم بچم رفلاکس داره چکار کنم خوب بشه؟؟

۱ پاسخ

نشونه رفلاکس که بیماری باشه اینه که بچه وزن نمی‌گیره، وگرنه اکثر بچه‌ها رفلاکس دارن چون دریچه بین معده و مری‌شون ضعیفه، برای اینکه شدید نشه بعد از شیر یک ربع عمودی بذارش، روی تشک شیردار بخوابونش، طبق دستور دکتر بهش شیر بده نه زیاد و زود به زود. شیر و جهشی بالا میارن، اگر هم پنهان باشه توی خواب انگار نشخوار می‌کنن یا آدامس می‌جون و خس خس سینه دارن

سوال های مرتبط

مامان شوکولات خونمون مامان شوکولات خونمون ۳ ماهگی