دوستان ایا موز برای سرماخوردگی بده؟؟؟

۵ پاسخ

نه عزیزم ❤️

دکتر پسرم گفت که خس خس سینه رو بیشتر میکنه
چون طبعش هم گرمه ممکنه رو بالا بردن تب تاثیر بذاره( اینو دکتر نگفت)

اگه تب داره اره
کلا سیب بهتره برا سرماخوردگی و تب

هیچی برای سرماخوردگی بد نیست

ن فکرنمیکنم

سوال های مرتبط

مامان آرسام وآنیسا 😍 مامان آرسام وآنیسا 😍 ۱۷ ماهگی
مامان ملوسک مامان ملوسک ۱۲ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۴ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۲ سالگی