من ۱۸ هفته و دو روز رفتم اوکی بود
من ۱۸ هفته و ۰ روز رفتم زود نبود اوکی بود همه چی
من ۱۷ هفته ۶ روز رفتم اوکی بود
من میخوام ۱۸ هفته و یک روز برم فکرنمیکنم زود باشه
من 18/3 رفتم
من ۱۷ هفته و ۳ روزم بود رفتم😅
من ۱۷ هفتع و ۶ روز رفتم
من ۱۷ هفته کامل رفتم همه چی مشخص بود
نه بهترین تایمش کلا ۱۸هفته س
من ۱۷ هفته ۵ روز رفتم اوکی بود
من ٢٠ هفته رفتم
من ۱۸و۳میخام برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.