ماشاالله این شوهرای ما سنگ تموم گذاشتن تو بارداری و بچه داری برامون
روزی نیس گریه نکنیم
منم وقتی از خونهی مادرم میام تا چند روز همش گریه میکنم و با شوهرم درحال دعوا هستم ولی تازگیا لبخند دخترمو ک میبینم آروم میشم چون هیچی ارزش گریه ی منو نداره و نمیخام واسه دخترم مادر ضعیف باشم
عزیزدلم از عوارض زایمانه منم اینجور بودم
امروز ب حدی دلم از این دنیا گرفته سر بچم داد زدم و انداختمش رو بالشت الان مث سگ پشیمونم و گریه خیلی از این زندگی بدم میاد
من بیچاره چی ک شوهرم افتاده سرلج باخانوادم،خونموکرده توشیشه،هرروزخدا گریه کارمه،۱۰روزگی سرلج بااونابردم بذارم خونشون،من قبول نکردم واینیسادم اومدم باهاش
عزیزم بخاطر بعد زایمان حساس شدی هورمونا بهم ریختست منم اینجوری بودم هر کار شوهرم میکرد گریه میکردم سعی کن زیاد خونه نمونی
شوهرت نیومد منت کشی و معذرت خواهی؟؟؟؟
هوووف که این مردا یا نفهمن یا مغرور 😵💫
کاش بیاد باهات حرف بزنه آروم شی
من دیگه خیلی پوست کلفت شدم و زودی بهم نمیریزم 🙂
من اگه مامان نزدیکم بود هر روز میزفتم پیشش هر موقع دلتنگ میشدم میرفتم پیشش
چرا نمیری ؟
عزیزم درخواستمو قبول کن .تاباهم حرف بزنیم
منم وقتی از خونهی مادرم میام تا چند روز همش گریه میکنم و با شوهرم درحال دعوا هستم ولی تازگیا لبخند دخترمو ک میبینم آروم میشم چون هیچی ارزش گریه ی منو نداره و نمیخام واسه دخترم مادر ضعیف باشم
آخی عزیزم والا منم میشینم گریه میکنم
با اینکه خونه بابام اینا یه جاده با ما فاصله داره ولی دل که بگیره هیچی آرومش نمیکنه برم باز برگردم انگار نه انگار اونجا بودم 🥲
💔💔💔🤕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.