۴ پاسخ

طعم دار کن با آبلیمو و پیاز بعد بزار تو توستر یا فر مثه ماهی آتیشی میشه

اگه یه نیم ساعت. بخوابونم تو مواد کافیه؟

اگه میخوای سرخ کنی که نمک و فلفل و زردچوبه و پودرسیر را مخلوط کن و به دوطرف ماهی بزن بعدم آبلیمو بزن بهش و بزار یه نیم ساعت بمونه،در آخرم بزن توی آرد سوخاری و سرخ کن ،با خرارت ملایم

من ماهی غزل رو توی آبلیمو و ادویه مخصوص و سیر میخابونم 3 تا4 ساعتی بعدش میزنم بع زرده تخم مرغ و آرد سرخ میکنم عالی میشه

سوال های مرتبط

مامان مهلاجون⁦❣️⁩ مامان مهلاجون⁦❣️⁩ ۱۷ ماهگی