خانما این قرص دکتر داده بهم بد نیست؟؟؟؟؟
بارداری
بارداری

تصویر
۳ پاسخ

من اوایل که ویار شدید داشتم هربار خوردم بلافاصله برگردوندم🤢

من ۴ ماه اول بارداریم روزی ۲ تاهم میخوردم برا حالت تحوع از زنجبیل درست شده گیاهیه
خیلی هم خواب اور بود

نه واسه حالت تهوعه

سوال های مرتبط

مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها🩷🩵 مامان دوقلوها🩷🩵 ۶ ماهگی