خانما دکتر اینو داده بهم بد نیست؟؟؟؟؟
بارداری
بارداری

تصویر
۴ پاسخ

کپسولشو باز کنی فقط زنجبیله
انگار نوک قاشق زنجبیل ریختن تو هر کدوم
واقعا مسخرسد

به من اول بارداری داده بود برا حالت تهوع بد نبود

نه
گیاهیه

عزیزم وقتی دکتر داده دیگه اوکیه

سوال های مرتبط

مامان نرگس سادات مامان نرگس سادات ۶ ماهگی
مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد