۱۴ پاسخ

آدما اونطوری ک تو مجازی میبینی نیستن متاسفانه:)

منم یه دوست پایه و دست دلباز میخوام😍🤩
از آدمای خسیس بدم میاد😬

ازه واقعا خیلی از بچه های اینجا از فامیل بهترن

الان با این سفره ای که پهن کردی شدیدا احتیاج دارم پیش تو باشم 🤤🤣

بیاید شیراز😂🤝🏻

عزیزممم خسته نباشی گلم🫂❤️

خدابرکت بده
صفاااباشه🥰🥰

وای من اینجا هیچکسو ندارم تنهام از خانوادم دورم🥲🫠 بیا پیشم

عزیزم تو میز تیوی چیه؟مدلشه؟

عزیزممم🥺😂چ گوگولی

مثلا کیا بیان🌝

عزیزم کاش میشد منم تنهام هیچ دوستی ندارم

کجای اهوازی؟

جوون
کدبانوی کی بودی تو

سوال های مرتبط