منم یکم کمردرد دارم و گاهی واژن درد میگیره
منم خیلی ترشح ابکی دارم واقعا مال تو چطوریه
منم اینطوریم،فک کنم طبیعی باشه
اره طبیعیه فشار رحمته ولی سعی کن وقتی میشینی چهارزانو زیادنشینی یا بالشت نشیمن زیر پات باشه
راه رفتنت هم اروم باشه
ترشح هم تا وقتی زرد و سبز نباشه و بو و خارش نباشه طبیعیه
ترشحت اگ بو داره از عفونت،
نترس عزیزم چیزی نیست،برای بررسی طول سرویکس یه سونو بده
منم اینطوری بودم الان بهترم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.