بوی قلیون برای جنین ضرر داره

۶ پاسخ

صد در صد

آره عزیزم ضرر داره. من خودم نمی‌کشیدم تو بارداری ولی شوهرم می‌کشید قلیون براز هم می‌کشید ک زیاد بو نداره. ولی بچم ب دنیا اومد دکتر گفت حتما در معرض دود بودی
بچم بی جون بود اولش و نمیتونست سینه بگیره. بستری کردن بچه رو بعد پستونک دادن بهش تا مکیدن یاد گرفت. فرداش بهش شیر دادم خورد.

بله حتما

بله عزیزم دودش ضرر داره خیلی

فکر کنم‌آره
ویار بوی قلیون کردی؟😅

بله 🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان خوشمل مامان خوشمل ۱ ماهگی
مامان رقیه.ابوالفضل مامان رقیه.ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان پرنسس خانوم🥹🩷 مامان پرنسس خانوم🥹🩷 روزهای ابتدایی تولد