۶ پاسخ

من ابپز میکنم با سیب زمینی پخته و کره میدم
الویه درست میکنم میدم
نیمرو میکنم
املت
زردشو جدا با موز توفرنی میزنم
پنکیک

ابپز کن اول زرده رو بده من یکی دوبار هم نیمرو کردم با کره دادم منتها من گاهی ی ذره سفیده هم میدم

براش کوکو هم درست میکنم با ترکیب سیب زمینی آبپز و کدو خورشتی رنده شده و ی پیاز کوچولو و ی تخم بلدرچین و ی کوچولو زردچوبه بعد توی کره سرخشون میکنم

من همینجوری ابپز میکنم بعد خورد خورد بهش میدم

چقدخوب من تاحالا ندادم

من ابپز میکنم با کرہ میدم

سوال های مرتبط