۳ پاسخ

من گيگوز ميدم شير خشك خوشمزه اي،ولي وزن بچه ب نوع شيرخشك نيست ب ميزان شيري كه ميخوره

عزیزم شیرخشک پدیاشور بده صبح و شب و روغن ام تی سی عالیه وزن دهیش

وزن بچه ها بعد از ٦ماهگي هيچ ربطي به شير نداره

سوال های مرتبط

مامان 👩‍👦‍👦s:s مامان 👩‍👦‍👦s:s ۱ سالگی
مامان نفس مامان نفس ۲ سالگی