۴ پاسخ

هرچی بخوری اشکال نداره عزیزم

بخور مشکلی نداره هر قرصی خوردی

مکملای قبل بارداریتو تا 3 یا 4ماه ادامه بده بدنت ضعیفه

من استا ساده میخورم

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا ۱۳ ماهگی
مامان آنیا🐣 مامان آنیا🐣 ۸ ماهگی
مامان نیلماه وآیماه🌛 مامان نیلماه وآیماه🌛 ۷ ماهگی