آره عزیزم توافق میکنن ولی نه همین فردا
یکم زمان بره ولی قطعا دو طرف کوتاه میان
یکی اینکه ایران نمیخاد همه زیرساخت هاش رو از دست بده و اولویت حفظ نظام و موجودیته براش
آمریکا هم از داخل خیلی بهش فشار میارن که جنگ تموم بشه پس اونم یکم شل میکنه
ولی ممکنه اسرائیل یکم باهاون درگیری داشته باشه که اونم خیلی قدر نیس
ایرانم میدونه باید آمریکا رو دک کنه و اسرائیل براش هدف راحت تریه
اینا تحلیل منه و امیدوارم همین باشه
ن عزیزم چ توافقی
معلومه ک نه
نههه👌🏻
نه بابا
انگاری وقت خریدن بود برای اونا وگرنه چه توافقی
نه.
اره...
خداکنه. الان تهران چه خبر ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.