۱۰ پاسخ

چون واقعا بدبختیم حتی نان شبم نداریم شوهرامون بیکار شدن قسطامونم مونده درمونده موندیم جه کنیم

چرا همه بدختیم بدختیم را انداختین بابا بخدا خودمونم میدونم هیچی ب نفع مردم ایران نیست ولی انقدر ناامیدی نخونید

توافق بشه بدبختیم نشه هم بدبختیم

محدودیت چی

انشالله که خیره

وای فقط اینستا باز بشه خستهههه شدم

ما خیلی بدبختیم😂😭

چه بشه چه نشه بدبختیم درنهایت

تحلیل سنگینی بود 🤌🏻🤌🏻

نمیشهههه با س ن مبارکو بیار جلو😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان آتنا مامان آتنا ۲ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۳ سالگی