چون واقعا بدبختیم حتی نان شبم نداریم شوهرامون بیکار شدن قسطامونم مونده درمونده موندیم جه کنیم
چرا همه بدختیم بدختیم را انداختین بابا بخدا خودمونم میدونم هیچی ب نفع مردم ایران نیست ولی انقدر ناامیدی نخونید
توافق بشه بدبختیم نشه هم بدبختیم
محدودیت چی
انشالله که خیره
وای فقط اینستا باز بشه خستهههه شدم
ما خیلی بدبختیم😂😭
چه بشه چه نشه بدبختیم درنهایت
تحلیل سنگینی بود 🤌🏻🤌🏻
نمیشهههه با س ن مبارکو بیار جلو😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.