سلام دوستان الان قندمو گرفتم ۱۲۷ بود زیاده

۶ پاسخ

اگه قند دوساعته هست محدوده نرمالش بین ۷۰ تا ۱۳۵ هست

ن بالا ۱۴۰نباید باشع نگران نباش
منم دیابت بارداری داشتم انسولین میزدم

نه، نزدیک 200 خطرناکه

ناشتا نیستی آخه

قند ناشتا مهمه، ناشتا باید زیر ۱۰۰ باشه

اره فک کنم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد