ب نام خدا هیچی 😄
من همه چی خریدم از دیجی همیشه هم راضیم حتی لوازم خونه هم از دیجی میگیرم یسری وقتا واقعا تخفیفای خوبی میزاره من حتی یخچال هم خریدم مبل هم خریدم همه چیزززززز
من هیچی...شوهرم عمده فروشه..هرچی بگم، برام میاره
شما هم چیزی میخوای، بگو
اگر داشت، به قیمت عمده برات میفرستم عزیزم
فعلا هنوز هیچی😂
من همیشه از خانومی میگیرم
دیجی یه بار رژ گرفتم پنج ماه تاریخ بیشتر نمونده بود🫤
والله من گوشی هم خریدم از دیجی کالا .، ژل شستشوی صورت ویتالیر، کرم ضد افتاب پریم،
دیجی کالا خیلی ببخشید همه چیش آشغا له
کرم ضدافتاب دورچشم،چن نوع اسپری ضدعرق وخوشبوکننده،انواع مکمل ها ویتامینا،کرم پودر،توستر،مام زییربغل،خلاصه هرچی ک لازمه ومیبینم تخفیف خورده یاقسطی میدن میخرم وواقعاعالی بوده کیفیتش اهان شربت امگا۳واسه رایان جدیدخریدم حتی گوشی موبایلامونو
من تا حالا هیچ خریدی از دیجی نداشتم نمیدونم چرا اعتماد نمیکنم
قرص مو گرناهیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.