خانما انومالی چقدر طول میکشه؟
#بارداری
#فرزند پروری

۱۱ پاسخ

نیم ساعت

اگه نینی اذیت نکنه 10دقیقه اگه نچرخه هی باید چیز شیرین بخوری رابزی باز دوبارا

20دقیقه

ی ربع واسه من طول کشید

برا من ۱۰ دقیقه شد
البته یبار رفتم بیرون و دوباره اومدم داخل

من ۲۰ دیقه

۲۰ دقیقه برامن طول کشید

10دیقه کلا

برا من ی ربع تقریبا طول کشید
ولی قبلش چهار ساعت درگیر این بودیم که تکون بخوره😂

20 دقیقه

پنج ده دیقه کشیدبرامن

سوال های مرتبط

مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیستم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری