نیم ساعت
اگه نینی اذیت نکنه 10دقیقه اگه نچرخه هی باید چیز شیرین بخوری رابزی باز دوبارا
20دقیقه
ی ربع واسه من طول کشید
برا من ۱۰ دقیقه شد
البته یبار رفتم بیرون و دوباره اومدم داخل
من ۲۰ دیقه
۲۰ دقیقه برامن طول کشید
10دیقه کلا
برا من ی ربع تقریبا طول کشید
ولی قبلش چهار ساعت درگیر این بودیم که تکون بخوره😂
20 دقیقه
پنج ده دیقه کشیدبرامن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.