سلام دوستان 19هفته شدم عفونت گرفتم چکارکنم

۷ پاسخ

من الان زیر نظر متخصص زنان هستم عصر میرم سونو هم دارم انومالی

عزیزم فقط و فقط پزشک

برو دکتر دارو بهت میده

پماد داره. بعد از هر توالت لباس زیرتو عوض کن

وای منم گرفتم انقد اعصاب خورد کنه ک نگو من رفتم دکتر زنان پماد داخلی داد

علاوه بر دکتر، بهداشت لباس زیر و خشک کردن ناحیه خیلی مهمه

بنظرم بری دکتربهتره چون عفونت با عفونت فرق داره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان یسنا 💙امیررضا مامان یسنا 💙امیررضا ۶ ماهگی