۹ پاسخ

اره من تا ۴ ماه سردرد داشتم

بله طبیعیه بخاطر بارداریه

احتمالاتی نی پسره

طبیعیه،

من از هفته 12 تاااااااااااااااااااااااااااالل32 بلا استثا سردرد داشتم طوری که دچتر میگفت استامینوفن دیگه نخور وقتی میخوری دردت که کم نمیشه لااقل الکی نخور همون تحمل کن. از 32 تا 39 هفته هم هفته ای 2 بار میومد

منم تو حاملگی سردردهای بدی داشتم

خیلی خوشحال شدم برا ابجیت

فشارش حتما چک بشه

فشارشم میزون بود

سوال های مرتبط