بگو بالا بودن به عقل و شعور و شخصیته نه مایه داری
بگو حالا که بالاست بگو یه نارگیل بندازه پایین
بگو خیلی از مایه دارها رو دیدم که سطح فرهنگ وشخصیتشون پایین بود مگه به پوله
فقط با بی محلی و کلاس گذاشتن تو رفتار و عمل میتونید تخریبش کنید ... اگرم گفتن چرا اینجوری شدی بگو هوای بالا خوب بود اومدیم دوری بزنیم خخخخ
من بودم میگفتم اونکه بله... بالا با پایین تا اوکی بشه طول میکشه منم منتظر بودم اول با خودتون اوکی بشه من پیش کش....
منکه میگم ب اون تیکه مینداخته
یعنی چی
متوجه نشدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.