۲ پاسخ

من الان 1ماه ونیم همچین دردهایی دارم شبا بیشترم میشه فعلا همینجور هستم 6روز دیگه نوبت سزارین دارم

نگران نشو هر وقت کیسه آبت پاره شد برو بیمارستان
ماه درده طبیعی

سوال های مرتبط