سلام دوستان من یک روز تخیری افتادم خون ریزی الان ۱۱ روز دکترم نرفتم
عزیزم روز چند تاخیرت به خونریزی افتادی
برا من ۲۴ روز لکه بینی بود دکتر کفت تا بتا کامل افت کنه ادامه داره ممکنه یه ماه هم بشه
برا من از پریودیمم کمتر بود اما خونریزیم که قطع شد لکه بینی داشتم تا چند روز تا بتام منفی شد
مث پریودیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.