هرگز هرگز هرگز
اشتباهه محضه...
حتی همین یکی هم اشتباه بود که کردم...
اوضاع مملکت رو ببین...
از طرفی همین یه دونه به قدر کافی ارامش و اسایش رو ازم گرفته... نه اعصاب واسم گذاشته، نه توانی دیگه دارم، نه عشق و حال و خوشگذرانی های سابق رو ...
هرگز نه اعصاب دارم نه جون نه اوضاع جالب مملکت
عمرا غیررررررر ممکنه یعنی محالههههعهه
من دوس ندارم چون اعصابشو ندارم دو اینکه بچه داری کمکی میخواد حمایت میخواد که من ندارم
به هیچ عنوان
جوری این یدونه دهن منو و خانواده رو سرویس کرده که دیگه جایی برای دومی نیست
هرگزززززززز😑😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫
خیر هرگز
شکر برای همین دوتا
هم دختر دارم هم پسر کافیه
صرفا چون اعصابشو دیکه ندارم هرگز
نه اگه خودمم بخوام شوهرم میگه بخاطر اینده بچه و شرایط مالی نه
آره اصلا تک فرزندی خوب نیس
من و همسرم با تکفرزندی مخالفیم و دلمون خانواده پرجمعیت میخاد
ولی حقیقتا تو خودم نمیبینم دومیو بیارم اعصابشو ندارم و کمکی میخاد که اونم ندارم
البته کلا ادم سخت گیری نیستم و میگم اینهمه سختی کشیدم سه سال دیگه هم روش چی میشه مگه
من دوست دارم یکی دیگه بیارم ولی الان نه یکم اوضاع مملکت آروم بشه بعد به نظر من خودخواهی هست بخاطر خودم دخترمو از داشتن خواهر یا برادر محروم کنم تک فرزندی اصلا خوب نیست ولی می گم بسته به شرایط مملکت و اوضاع اقتصادی داره اوضاع یکم آرومتر بشه وضعیت کار همسرم تثبیت بشه حتما بهش فکر می کنم.
عمررررااااا دیگ بچه نمیخام هیچ اعصابش ندارم
من صددرصد چون با تک فرزندی مخالفم بچه تنها میمونه کسی نداره ک رفیق و یارش باشه البته الان نه بعد آروم شدن این اوضاع و شرایط انشالله اصلا دلم نمیخواد بچم تنها بمونه من میگم آدم یا نیاره یا میاره دوتا بیاره خدایی تنهایی سخته
البته همسرم مخالف بود ک الان ۵۰ درصد موافقه🤣
من با ای وی اف باردار شدم میدونمم باید دوباره برم سراغش و خسته کنندس برای همین نمیخاااام با خانواده شوهر نمیتونم کنار بیام
خیلی دوست دارم دختر داشته باشم. ولی ادم بچه ی دوم نیستم واقعا دلم میخواد برا خودمم زندگی کنم تازه خوابمدرست داره میشه مسافرت میری ب فکر اب جوش غذا نیستی. زندگیت باز نظم میگیره ب کارات میرسی واقعا فکرشو میکنم بخوام باز همه ی اونا عوض بشه نمیتونم
بی شک میارم ولی نه به این زودی . چون بچم شدیدا تنهاست و من از تک فرزندی متنفرم با اینکه شرایط مالی و روحی در حال حاضر افتضاحم ولی انشاالله که در سالهای آینده شرایط بهتر میشه و میارم
من دلم میخواد ولی منطقم اجازه نمیده و به احتمال ۹۰٪ کلا بیخیالش بشم
ولی خب همسرم خیلی دوست داره و شرط گذاشتم که اگه خیلی مصممه باید بریم زوج درمانی تا اخرین جلسش بعدش یکی دیگه بیاریم
امید وارم عاقل بمونم و دیگه نیارم شایدم احساساتی بشم دلم برای بچگی های پسرم تنگ بشه بزنه به سرم یه دونه دیگه بیارم ولی شوهرم میگه نمیخوام هیچ بچه ای رو اندازه پسرم دوس داشته باشم دقیقا حرف شما - من بخاطر مملکت داغون و خب میلم به پیشرفت شخصی خودم نمیخوام بچه بیارم دیگه
الان ۲تا دارم شوهرم میگه باید ۴تا داشته باشیم خودمم دوس دارم ۴تا ولی واقعا سختمه ازنظرمالی مشکل ندارم اخودم خیلی اذیت میشم
۴تا دوس داریم چون خودمون خونواده پرجمعیتی بودیم عادت کردیم به شلوغی شوهرم ۹تا خواهر برادرن خودمم۱۲تا خواهربرادر
ن من دیگ نمیارم ولی اگر خدایی نکرده یروز ناخواسته باردار بشم نگعش میدارم حتما خاست و حکمت خدا بوده
من دلم میخاد یدونه دیگه داشته باشم ولی بخاطرشرایط مالی فعلا شرایطشو ندارم ببینم آینده چطورمیشه
دیگه ازاین غلطا نمیکنممممم
من نمیارم.چون تا ۹ماه سر بارداری دخترم حالت تهوع و بارداری بسیارسختی داشتم.و شوهرم همراه خوبی برای بچه داری نیست و تنهام
منم نه
همین دوتا واسم کافی
نه عصاب دارم
حاملگی سختی داشتم
خیلی سختی کشیدم
۳۲هفته زایمان کردم
شوهرم خیلی میخاد سرش دعوا هم کرد
ولی من نمیخام چون دخترم کوچیکه حداقل چهار سالش بچه بعدن اقدام میکنم هر چی که خدا خاست نعمته
اگه شرایط مملکت رو نادیده بگیریم یکی دیگه میارم ولی فعلا نه
منم دلیل دارم که بچه دارنشم
ولی بخاطر همسرم تمام تلاشمو میکنم توی زمان درست یه دختربراش بیارم😅
ان شاالله خدا سلامتی و قوت بده بچه سالم و صالح بهمون بده من که خیلی دوست دارم خدا اگر بچه بده حتما روزیشم میده توانشو میده و... 💖
من اگه اوضاع مملکت خوب بشه میارم فعلا نه
من نه هنوز چونکه شرایطشو نداریم
شاید ۷سال دیگه اگه عمری باشه
هرگز چون نه اعصابشو دارم نه شرایط ایران اگر ۱درصد هم بخوام فکر کنم که نمیکنم مگه اینکه مهاجرت کنم
من دوتا دارم خدا همینا رو برام حفظ کنه دیگه هم نمیخوام چون نه جونش رو دارم نه اعصابش رو نه توانش رو 🤕🤯🥴
پسرم سالم سلامت باشه واقعا دیگه بچه نمیخام
هم اینکه سر پسرم به شدت اذیت شدم هم رفلاکس، هم کولیک وهزار یه مشکل دیگه
الانم ماشاالله شیطون پوستمو کنده
وضعیت مالی وشرایط زندگی وبحرانای جنگی
من دوتا دارم همینا برام بسه .خدابرام نگهشون داره
نه شرایط مالی خوبی ندارم با اینکه هیچی هم نمیخرم برا خودم
من و همسرم هم دوست داریم بچه دوم داشته باشیم همین یدونه رو هم با ای وی اف خدا بهمون داد با کلی نذر و نیاز و دیگه جنین نداریم ک بخوام انتقال بدم
نه دوتامون به توافق رسیدم تک فرزند بمونه کاری به هزینه ها ندارم اعصابم دیگه نمیکشه
ن واقعا دلم نمیخواد.
چون دست تنهام مادر ندارم، ب شوهرم اعتماد ندارم حس میکنم عشقی بینمون نیست خودمم درب و داغونم ن اعصاب دارم ن حوصله و ن توانشو
چند باری شوهرم گفته بازم بچه میخوام گفتم اصلا فکرشم نکن من نمیارم میخوای برو ی زن دیگخ بگیر برات بچه بیاره من نمیتونم
چرا وقتی خودم عصبی و بی حوصله ام هم خودمو اذیت کنم هم اون بچه رو؟ ولی نمیدونم چرا دیگران درکم نمیکنن
اره انشاالله بعد دو سال 🎀
من عاشق بارداری ام
عاشق بچه ام
ولی اگ بخام از ته قلبم جواب بدم
خیلی دوس دارم بچه بیارم ولی چون این آدم شوهرمه اصلا و ابدا متنفرم از روزی ک بفهمم بازم از این آدم باردارم
من اره دوس دارم بچه
برا اینده خوبه فک میکنم دوس دارم دوروبرم شلوغ باشه
من نه ولی شوهرم میخواد
اره ولی هشت سال دیگه
بله تصمیم دارم ۸ سالگی پسرم یه دختر بیارم
بعد اونم یکی میارم هرچی شد شد
فتق ناف دارم،بارداری خطرناکه
من چرا دوست دارم بچم یه خواهر یا برادر داشت باشه
هرگزززز،بخاطر مملکتمون
خیرهمین یکی کافیه خداحفظش کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.