برا ما هم یه بار ریختن دیگه نریختن
چرا برای من واریز نکردن تا به حال ؟
دهک خاصی داره؟
یسنا چیه ؟
ب حساب کی واریز میشع؟
کسی شماره کارت و ثبت نام کنه ب اسم اپن واریز میکنن؟
منظورم اینه ممکنه شوهرم ثبت نام کته و ب کارت اون واریز کنن به من نگه؟؟
چطوریه؟
دیگه بعد از این ما باید به دولت طرح یسنا واریز کنم 😁
واسه کالابرگ که رفتم سوال کردم گقتن بیستوپنجم. نمیدونم دیگه
برای ماکه فقط همون ماه اول ریختن
برا شما هم واریز نشده برا منم واریزنشده
فعلا نه.از اسفند ماه تا حالا دو ماه واریز نشده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.