۸ پاسخ

برا ما امروز یه تومن ریختن دیگه نمیدونم برا چیه

برا ما 500 ریختن

برای من ک باردارم بهم یسنا ندادن

ن دیگه طرح یسنا برای باردار هاس الان دیگه کالا برگ میدن یک میلیون به هر نفر دیگه به کوچولوتم‌ میده من گرفتم یک میلیون

یسنا چیه؟

برا ما هم دو ماه دادن فقط دیگ ندادن

برامن ک ندادن

نه برای ما دو ماه دادن بعدش دیگ خبری نشد

سوال های مرتبط

مامان آقا هیرادم🩵 مامان آقا هیرادم🩵 ۴ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی