۱۳ پاسخ

۲۲۰ با سهمیه ازاد ۲۸۰

گاها ۲۸۰ گاها ۲۱۰

اپتامیل خوبه برا وزن گیری بچه؟

منم امروز خریدمش ۲۸۰

من امروز گرفتم ۲۲۰ با سهمیه

نان گرفتم۱۷۵نرخ دولتی باکدملی

220تومن

٢٤٠فك كنم ازادش ٢٨٠

قیمت جدید ۲۲۰

جدیدا ۲۲۰ شد🤦‍♀️

اینجا ک سایتا بسته هست امروز خریدم ۲۸۰

........

سلام
۱۵۰،البته من ۵ تا قوطی آپتامیل ۱ دارم ولی نمیخوام چون پسرم آپتامیل اچ آ میخوره
اگ کسی اصفهان هست و میخواد بهم بگه

سوال های مرتبط

مامان یاسمین مامان یاسمین ۸ ماهگی
مامان دیارا مامان دیارا ۹ ماهگی
مامان قند و نبات مامان قند و نبات هفته هجدهم بارداری