۲۲۰ با سهمیه ازاد ۲۸۰
گاها ۲۸۰ گاها ۲۱۰
اپتامیل خوبه برا وزن گیری بچه؟
منم امروز خریدمش ۲۸۰
من امروز گرفتم ۲۲۰ با سهمیه
نان گرفتم۱۷۵نرخ دولتی باکدملی
220تومن
٢٤٠فك كنم ازادش ٢٨٠
قیمت جدید ۲۲۰
جدیدا ۲۲۰ شد🤦♀️
اینجا ک سایتا بسته هست امروز خریدم ۲۸۰
........
سلام
۱۵۰،البته من ۵ تا قوطی آپتامیل ۱ دارم ولی نمیخوام چون پسرم آپتامیل اچ آ میخوره
اگ کسی اصفهان هست و میخواد بهم بگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.