من دکتر کتایون کارگر بودم خودم بیهوشی انتخاب کردم
من تازه سزارین کردم
بهم گفتن بیهوشی میخوای یا بی حسی
انتخاب با خودته....یه روز قبل از زایمان با
دکتر بیهوشی مشورت کردیم بی حسی رو با همسرم انتخاب کردیم....
بیهوشی تو موارد خاص انجام میدن دلخواه نیست عزیزم منم ک سزارین شدم اورژانسی هم بودم ولی بی حسی بود برا من
عزیزم بیهوشی و بی حسی کلا به پزشک بیهوشی ربط داره نه دکتر زنان.
من پارسال با دکتر مهرانا قاسم خانی بودم عالی بود
گفت اخرین لحظه بیهوشم میکنه ک مواد بیهوشی وارد بدن بچم نشه و اینکه دستش خیلی سبک بود منکه بد زخم هستم بعد از سزارین اصلا اذیت نشدم
من با بیهوشی بودم دکتر پگاه روانفر
فکر نکنم با بیهوشی دیگه انجام بشه من هم قرار بود با بیهوشی باشم سال ۴۰۲ ولی درنهایت بی حسی گرفتم البته من زایمان اورژانسی بودم
هر دکتری بری موقع سزارین دکتر بیهوشی بهت پیشنهاد میده که کدومو میخوای،بیهوشی کامل یا اپیدورال،اون موقع میتونی انتخاب کنی.برای من که اینجوری بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.