۷ پاسخ

اگه ب بچه بد شیر بدی و نوک و حاله کامل توی دهنش نباشه باعث زخم میشه.

من یک پارچه نخی خیس میکردم میذاشتم و وقتی شیر دهی ام تموم میشد میگه شیر میدوشیم به سر سینه هام میزدم

وقتی بچه مک میزنه نوک سینه ترک میخوره هیچ ضرری هم نداره برا بچه کلا ساختارش همینه من ک چیزی نزدم بچه مک میزد بمرور دردش میخابید تا دیگ خوب شد

اگ پماد جواب نداد حنا با رغن زیتون قاطی کن بزار نوک سینت ی پلاستیک بزار روش یکم ک موند بشورش

پماد شقاق سینه از داروخانه تهیه کنید

ازشیرخودت بزن روسینت

من پماد میزدم بعد ک میخاستم شیر بدم پنبه رو خیس میکردم سینمو تمیز میکردم

سوال های مرتبط

مامان گردو👶🏻💙 مامان گردو👶🏻💙 ۵ ماهگی