۱۵ پاسخ

مبارکه خدانگدارش باشه، ببخشید بچه دستگاه نرفت چطور زود زایمان کردین

عزززيزم تبريك ميگم😍🌹 ني ني خوبه ديگه خداروشكر. از نظر وزن و تنفس

مبارک باشه گلم .بچت پسر هس؟ من دوس دارم زود بردارم بچمو اما میترسم دستگاه بره خدای نکرده و اینکه میگن پسر دیرتر کامل میشه و اینا

عزیززززم مبارکه
بچه دستگاه نرفت؟
مرخص میکنن جفتتون رو؟

دختر منم ۲۷۰۰ گرم به دنیا اومد 😍

سلام بسلامتی
برا ماهم دعا کن ، منم ۲۵ ام‌نوبت دارم ، بدلیل افزایش تعرفه نتونستم برم خصوصی ، نیمه دولتیه یکم استرس بیمارستان دارم تو این شرایط خطرناک نباشه
منو نینی مو دعا کن

ای جانم مبارک باشه برای نینی منم دعا کن بسلامتی ب دنیا بیاد

چرا زود زایمان کردی گلم ؟؟؟ آیا نینیت دستگاه رفت یا نه ؟؟؟ حال نینیت چطوره

مبارک باشه عزیزدلم پاقدمش پر از خیر و برکت باشه
دستگاه نرفت
چرا انقدر زود؟
ریه ش تکمیل شده بود مشکلی نداشت؟
زردی نگرفت؟
ممنون میشم جواب بدی💓

مبارک باشه عزیزم.به سلامتی.چرا زود؟

عزیزم دستگاه نرفت بچه ات ؟

عزیزم زودتر انجام شد؟این وزن نرمال هست؟

چرا زود سز شدی گلم

عزیزم مبارک باشه
دستگاه نرفت؟

مبااااااارک باشه😍😍😍عکس نی نی بزار دلمون شاد بشه نی نی ببینیم🤗
عزیزم ۳۶ هفته دستگاه رفت نی نی یا نه؟

سوال های مرتبط

مامان مَهوا🩷 مامان مَهوا🩷 روزهای ابتدایی تولد