مبارکه خدانگدارش باشه، ببخشید بچه دستگاه نرفت چطور زود زایمان کردین
عزززيزم تبريك ميگم😍🌹 ني ني خوبه ديگه خداروشكر. از نظر وزن و تنفس
مبارک باشه گلم .بچت پسر هس؟ من دوس دارم زود بردارم بچمو اما میترسم دستگاه بره خدای نکرده و اینکه میگن پسر دیرتر کامل میشه و اینا
عزیززززم مبارکه
بچه دستگاه نرفت؟
مرخص میکنن جفتتون رو؟
دختر منم ۲۷۰۰ گرم به دنیا اومد 😍
سلام بسلامتی
برا ماهم دعا کن ، منم ۲۵ امنوبت دارم ، بدلیل افزایش تعرفه نتونستم برم خصوصی ، نیمه دولتیه یکم استرس بیمارستان دارم تو این شرایط خطرناک نباشه
منو نینی مو دعا کن
ای جانم مبارک باشه برای نینی منم دعا کن بسلامتی ب دنیا بیاد
چرا زود زایمان کردی گلم ؟؟؟ آیا نینیت دستگاه رفت یا نه ؟؟؟ حال نینیت چطوره
مبارک باشه عزیزدلم پاقدمش پر از خیر و برکت باشه
دستگاه نرفت
چرا انقدر زود؟
ریه ش تکمیل شده بود مشکلی نداشت؟
زردی نگرفت؟
ممنون میشم جواب بدی💓
مبارک باشه عزیزم.به سلامتی.چرا زود؟
عزیزم دستگاه نرفت بچه ات ؟
عزیزم زودتر انجام شد؟این وزن نرمال هست؟
چرا زود سز شدی گلم
عزیزم مبارک باشه
دستگاه نرفت؟
مبااااااارک باشه😍😍😍عکس نی نی بزار دلمون شاد بشه نی نی ببینیم🤗
عزیزم ۳۶ هفته دستگاه رفت نی نی یا نه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.