۴ پاسخ

طبیعیه رحمت داره جا باز میکنه ولی اگر شدید شد و غیرقابل تحمل حتما برو دکتر

آره منم همین سوال امروز پرسیدم درد پریودی دارم هم کمر هم
شکم دوروزه

من تا هفته 15 اینا هرزآگهی درد داشتم.. اما الان خدارشکر دیگ ندارم...شماام نترس عزیزم بخاطر اینه که بچه دارع بزرگتر میشه شکم هی جا باز میکنه

واای این دردا چیه خدایی
یهو میسوزه یهو تیر میکشه هر دفم ی طرفه ادم میترسه

سوال های مرتبط