۳ پاسخ

وای واسه منم اینجوریه کم حرکت میکنه خیلی میترسم. همش فکرای بد میاد تو ذهنم. نمیتونمم همش برم ان اس تی. میترسم مخصوصا امروز صبح. تا اومدم لباس بپوشم برم ان اس تی دیدم یه چندتا تکون خورد دیگه نرفتم

کمی راه برو بعد یه خوراکی شیرین سرد بخور به پهلو چپ دراز بکش
حرکتش کم بود
برو nstبده

میشه بگی حرکتهای دخترچه جوره؟؟

سوال های مرتبط