۳ پاسخ

منم ۳۵هفته هستم به خاطر قند بالا ضربان قلب بچه بالا بود الان سه روز بیمارستان بستری هستم

من همجور شدم از دیروز خیلی نگرانم

یه چیز شیرین بخور به پهلو بخواب ببین حرکات داره یانه

سوال های مرتبط