۳ پاسخ

کیست هرچی جنین بزرگ تر بشه کیست خودش میفته

تو کیست داری

سلام اتفاقا خیلی خوبه بود
ضخامت رحمت
همون خط آخر نشانه خوبی یا تخمک آزاد کردی یا می خوای آزاد کنی
انشاالله این ماه باردار میشی
اون کیست ها هم خودشون خوب میشن

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۲ ماهگی
fatemeh fatemeh قصد بارداری
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
نیهان♥️آیهان نیهان♥️آیهان قصد بارداری