۶ پاسخ

ببخشبد شما سزارین یا طبیعی

عه هفتت با من یکیه

من اثاث کشی دارم همزمان خونه تکونی هم دارم میکنم دیگه

منم شرایطم مثل شماس گذاشتم هوا خوب شه شروع کنم دست تنها نمیتونم باید شوهرم برگرده یکیوبیارم مبلا رو بشوره پرده هارو بیارم پایین بشورم بخاریارو جمع کنم تغییر دکوراسیون بدم خلاصه کلی کار دارم

از الان کم کم شروع کن از کابینت‌ها و کمدها شروع کن هرروز باید ی مقدار کار‌کنی

از هفته بعد

سوال های مرتبط